Home / Yhdistys

Yhdistyksen esittely

FPV Finland ry on syntynyt kattojärjestöksi Suomen FPV harrastukselle.
Alkuvuodesta 2017 todettiin Suomessa suuri tarve lajin harrastajien yhdistämiseen ja lajin valtakunnalliseen kehittämiseen. Tähän tarpeeseen perustettiin sekä valtakunnan tasolla, että kansainvälisesti toimiva yhdistys, FPV Finland.

Yhdistys pyrkii lisäämään tietoa lajista ja auttamaan harrastajia harrastustoiminnassa.
FPV Finland ry on Suomen Ilmailuliiton SIL:in jäsenyhdistys.

Olemme sitoutumaton yhdistys jossa ajanhermolla olevat harrastajat/jäsenet tarjoavat mm. asiantuntiapalvelut, kisajärjestelyt, infotilaisuudet, fpv/lennokki/drone/harraste -tapahtumiin.

Yhdistyksen toiminta

Alkutaipaleellaan yhdistys on järjestänyt useita kisoja ja toimii asiantuntijana uuden EASA:n säädösasetuksen kommentoinnissa.

Yhdistys on toiminut kisajohtajana mm. Elisa Drone Racing Leaguen -osakilpailuissa sekä järjestänyt Suomen suurimmat kansainväliset  FPV-kilpailut Oulussa ja Jämijärvellä.

Etsimme jatkuvasti yhteistyökumppaneita tapahtumille.

Tilaa FPV Finlandin uutiskirje sähköpostiisi!

Yhdistyksen hallitus 2021

Ari-Pekka Repo